07137242217
hello@plasmain.ir

صفر تا صد آزمون لیسانس به پزشکی

ایجاد شده توسط فوق پلاسمایی در مقالات 27 بهم 1402
اشتراک گذاری
علاقه مندان تحصیل به رشته پزشکی که فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته یا نا پیوسته در  رشته‌های مختلف هستند، در صورت واجد شرایط بودن می توانند در زمان معین از 2 دی ماه در آزمون لیسانس به پزشکی ثبت نام نمایند. پس از شرکت در آزمون کتبی پذیرفته شدگان دعوت به مصاحبه خواهند شد. صفر تا صد شرایط آزمون کارشناسی به پزشکی از طریق سایت معاونت پزشکی دانشگاه تهران اعلام خواهد شد.

لیسانس به پزشکی چیست؟


آزمون لیسانس به پزشکی آزمونی است که با هدف جبران فرصت از دست رفته برای علاقه مندان به رشته ی پزشکی قرار داده شده است و طی این آزمون فارق التحصیلان مقطع کارشناسی رشته های مختلف زیر مجموعه علوم تجربی و علوم ریاضی می توانند در این آزمون شرکت کنند.

نحوه ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی سال جاری تماما به صورت اینترنتی بوده و داوطلبان باید در بازه زمانی اعلام شده جهت تکمیل مراحل نام نویسی در این آزمون اقدام نمایند. برای انجام فرایند ثبت نام باید وارد سایت سایت معاونت پزشکی دانشگاه تهران به نشانی education.tums.ac.ir شوند.

زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۳


آخرین آزمون لیسانس به پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، در روز پنج شنبه ۱ دی ماه تا دوشنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ ادامه داشت. از این رو تمامی داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ می بایست با مراجعه به سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی education.tums.ac.ir فرآیند نام نویسی خود را به انجام میرسانند.

در حال حاضر زمان دقیق ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی سال ۱۴۰۳ به صورت دقیق مشخص نشده است ولی پیش بینی میگردد که بازه ثبت نام همانند سال های گذشته خواهد. به محض مشخص شدن تاریخ دقیق، مقاله حاضر بروز رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است هر ساله مهلت مجدد ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی برای افرادی که به دلایلی، از نام نویسی در مهلت اولیه جامانده اند در نظر گرفته می شود.

شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲


صفر تا صد شرایط آزمون پزشکی از کارشناسی​ ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ توسط همان سایت معاونت پزشکی دانشگاه تهران در طی یک اطلاعیه در زمان ثبت نام منتشر می شود. از جمله مهم ترین شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ می توان به موارد زیر می توان اشاره کرد.

  • داوطلبان می بایست فارغ التحصيل مقطع كارشناسی پيوسته يا ناپيوسته يكی از رشته های گروه های آزمايشی علوم تجربی و علوم رياضی و فنی باشند.
  • حداكثر سن قابل پذیرش در زمان ثبت نام آزمون ۲۵ سال تمام است. (مدت زمان سربازی و طرح نيروی انسانی به حداكثر سن اضافه می شود)
  • معدل كل ديپلم ۱۸ و بالاتر و معدل مقطع كارشناسی ۱۶ و بالاتر باشد.
  • دانشجويان مشمول آيين نامه استعدادهای درخشان در رشته های مورد پذيرش و برگزيدگان المپيادهای علمی دانشجويی از شرط معدل معاف هستند.

شرایط ذکر شده مربوط به ثبت نام آزمون پزشکی از لیسانس سال گذشته می باشد که به محض انتشار سال جدید، بروزرسانی می شود.

منابع آزمون


همان‌طور که در مقاله اشاره کردیم، آزمون لیسانس به پزشکی یکی از آزمون‌های معتبر در ایران محسوب می‌شود و برای دانشجویان رشته‌های کارشناسی که قصد دارند به‌منظور کار و تحصیل به رشته پزشکی بیایند، طراحی شده است. برای این که در این آزمون شرکت کنید، ابتدا باید منابع مورد نیاز را آماده داشته باشید که پلاسما همه را برای شما در اینجا آماده کرده است.

این مقاله جهت راهنمایی بهتر شما عزیزان از تارنماهای heyvagroup.com و arkamoshavere.com جمع‌آوری شده است.
 

نظرات (0)

اشتراک گذاری

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید